wtorek, 26 grudnia 2017

Walentynkowe szaleństwo w Spodku

Cześć ludzie :) Jak tam Wasze karpie? Zjedzone już? Prezenty pootwierane? No to dobrze :) Znaczy, że możemy zaczynać kolejny sezon imprezowy :) A tych nam nie brakuje :) Najbliższa impreza to oczywiście Sylwester. Gdzie się wybieracie? Ja myślę o Katowicach, bo całkiem fajna oferta jest. Oczywiście mam na myśli gwiazdę muzyki lat 90-tych - Vengaboys! Wiecie przecież, że jestem fanką tamtych lat! No to więc liczyć trzeba na to, że się uda tam być :) P.S. jedzie ktoś z Chrzanowa i ma wolne miejsce w autku?

Niedługo po Sylwestrze mamy święto patrona ludzi psychicznie chorych - Walentego. I znów Katowice wyszły z super ofertą! 10 lutego w Spodku będzie można posłuchać na żywo Bad Boys Blue ( i ich wielki przebój "You are woman, I'm a man"), Savage ("Only You" w wykonie na żywo zapiera dech w piersiach i śni się po nocach jeszcze długo. 2 lata temu byłam na jego koncercie, więc wiem, co mówię), Fancy (ciekawe, czy i tym razem pochwali nasze piwo Tyskie?), Francesco Napoli (który zawsze bierze kogoś z tłumu do chórków) i Joy (wstyd się przyznać, ale kimkolwiek on będzie, to i tak będzie super). To co, widzimy się? Bilety oczywiście można już kupować, więc jak ktoś się spóźnił z prezentem na gwiazdkę, to nic straconego :)  Wystarczy kliknąć TUTAJ




5 komentarzy:

  1. Ja sie wybieram, jestem pewna dobrej zabawy��

    OdpowiedzUsuń
  2. ... impreza fajna, byliśmy na poprzednich czterech edycjach Koncertu Walentynkowego w Spodku ...szkoda jednak że wykonawcy którzy będą teraz na V edycji 10Lutego "powtarzają"się -jedynie JOY będzie po raz pierwszy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że się powtarzają i może organizatorzy w przyszłym roku zaproszą kogoś innego. Tyle gwiazd na tym niebie ... :)

      Usuń
  3. ... tak, dobrze by było by "sięgnęli" po te inne gwiazdy z lat 80-tych ... których zresztą jest całe multu póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Impreza fajna. Miło pobawić się przy muzyce z młodych lat kiedy chodziłem na dyskoteki

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ I KAŻDA OBSERWACJA MOTYWUJE NAS DO DALSZEJ PRACY. DZIĘKUJEMY:)