wtorek, 19 listopada 2013

"Słuchając Oczami" przyciągnęło wielu!

W minioną środę, 13.11.2013roku otwarto wystawę fotografii koncertowej "Słuchając Oczami" autorstwa magdaleny Jastrzębskiej. Jak sama fotograf przyznaje, była mile zaskoczona frekwencją. - Nie spodziewałam się tylu ludzi. Jest to moja pierwsza wystawa i myślałam, że tylko dla mnie i moich bliskich będzie ona ciekawa - mówi Magdalena Jastrzębska.

Podczas wernisażu można było zobaczyć zdjęcia gwiazd polskiej i światowej muzyki rozrywkowej, m.in: Zakopower, Rey'a Wilsona, Kamila Bednarka, Pawła Paprockiego, Dominika Kuśnierczyka, Lady Pank czy KULT. Odbył się również konkurs, w którym nagrodami były dwie fotografie. Skąd pomysł na taki temat? Magdalena Jastrzębska kilka miesięcy temu otworzyła działalność, zajmującą się fotoreportażem z koncertów i wydarzeń kulturalnych. - Zawsze lubiłam chodzić na koncerty, pomyślałam więc, dlaczego nie połączyć tych dwóch spraw?

Wernisaż wystawy poprzedził recital Małgorzaty Piegzik. Wokalistka zespołu "Impresja" zaśpiewała przeboje z repertuaru maryli Rodowicz, Anny Jantar, Edyty Geppert i Edith Piaff. Wystawę "Słuchając Oczami" można oglądać do końca roku w galerii "Na Piętrze" Miejskiego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Chrzanowie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY KOMENTARZ I KAŻDA OBSERWACJA MOTYWUJE NAS DO DALSZEJ PRACY. DZIĘKUJEMY:)