środa, 24 maja 2017

Opole 2017r. O co chodzi do cholery?

Opole - sropole. Przyznam, że szczerze rzygam tym tematem. I całe szczęście jestem opiekunką medyczną, więc wiem, jak zahamować niestrawność. Zaczęło się od zakazu występu Kayah. Solidarność wokalistce okazała Kasia Nosowska, która jako pierwsza zrezygnowała z tej zacnej imprezy dobrowolnie. Później już było tylko lepiej. Doszły kolejne zakazy (np. Dr Misio) i rezygnacje (Urszula, Kasia Kowalska, Kamil Bednarek, Zakopower i wielu innych). Wyszło na to, że w Opolu na jubileuszu 50-lecia na scenie Maryli Rodowicz, wystąpi Maryla Rodowicz, Jacek Kurski i Jan Pietrzak. Jednak owy jubileusz odbędzie się też i bez Maryli Rodowicz, która była bardzo rozżalona, że nikt nie chce u niej zaśpiewać, prócz wyżej wymienionych panów.  A o co chodzi tak na prawdę? Jak wiadomo, jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o ... cenzurę.

Nikt mi nie powie, że polskie media publiczne nie są ocenzurowane, że nie cofamy się w rozwoju publicznych mediów. Partia rządząca niestety utrudnia nam to, z różnym skutkiem. Jednak jak widać, udało im się zawładnąć festiwalem, który mocno zarysował się w historii polskiej muzyki rozrywkowej. Przejęli już teatry, kina, teraz muzyka. Co będzie następne? Bo ja mam wrażenie, że mi zaglądają w buty i chcą ocenzurować mój rozmiar stopy, bo jest nietypowy i wybiega poza normy. Pytam, jak długo będziemy to tolerować? Owszem, "Festiwal Opole" można przenieść gdzieś indziej ale nie sądzicie, że cofamy się do komuny? Ja do cholery nie chcę!




3 komentarze:

  1. Smutna rzeczywistość...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, było do przewidzenia. Ciekawe, co jeszcze zepsują? Do czego doprowadzą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny powód do wstydu,porażka :(

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ I KAŻDA OBSERWACJA MOTYWUJE NAS DO DALSZEJ PRACY. DZIĘKUJEMY:)