niedziela, 23 kwietnia 2017

Mała zapowiedź sezonu 2017

O rany, ale mnie tu dawno nie było :) Wybaczcie kochani, ale trochę mi przybyło obowiązków zawodowych. Ale absolutnie o Was nie zapomniałam, wręcz przeciwnie :) Mam dla Was bombowe informacje :) 

Kochani, jak wiecie, wraz z sezonem wiosenno - letnio - jesiennym ruszają koncerty :) Znów się zacznie szaleństwo do białego rana :) Zwłaszcza ja będę szaleć i dla Was relacje robić :) Pierwszy koncert, na jakim prawdopodobnie będę, to PERFECT na Dniach Chrzanowa w pierwszy weekend czerwca. Pamiętam, jak byłam dzieciakiem i bratu własnemu rodzonemu podbierałam kasety :) Później darłam się w rytm muzyki CHCEMY BYĆ SOBĄ WRESZCIEEE!!!!  Kilka lat później bawiłam się na koncercie panów perfekcyjnych. Wrażenia pamiętam do dziś :)

fot. http://www.krynica-zdroj.pl


Kolejnym koncertem spełnię swoje muzyczne marzenia. Od dziecka marzyłam, by na żywo usłyszeć Scorpionsów ale nigdy się nie składało. A to chora byłam, a to miałam problemy z chodzeniem, albo po prostu nie było kasy, by jechać na koncert. 24.06. panowie zagoszczą w Oświęcimiu na Life Festival. I uznałam, że choćbym miała iść tam na nogach (mam ok 20 km do Oświęcimia, więc jak dobrze się rozpędzę, to nie będzie problemu) to muszę tam być :) I widząc moją determinację, moja ukochana przyjaciółka Marzenka postanowiła mi pomóc spełnić to marzenie. DZIĘKUJĘ <3 



Natomiast 12 sierpnia, tym razem w Katowicach w Dolinie 3 Stawów, odbędzie się 4 edycja 90'Festivalu. Zapalonych miłośników muzyki eurodance przyciągnie ponowny występ zespołu Scooter, Fun Factory i Dj. Quicksilvera. Organizatorzy zaprosili również takie megagwiazdy jak Real McCoy ("Another Night"), Alexa "U96" Christensen ( "Das Boot"), Jam & Plavkę z formacji Jam&Spoon ( "Right in the Night), męską część duetu MAXX czyli Gary'ego B, Dj Hooligan znanego jako Da HOOL ("hypohonda"). Nie zabraknie też polskiej nutki. Na scenie pojawi się Kasia Lesing i Jamrose. Zapewne zaśpiewają swój przebój "Wielki Błękit 2017". Imprezę poprowadzi Toni Cottura, producent muzyczny, frontmen Fun Factory, wraz z Norbertem Bieńkowskim, prezenterem radiowym i telewizyjnym. Więcej info o tym festivalu rozwinę w następnym poście :) Tutaj już by mi miejsca brakło :) Ale jedno jest pewne. BĘDZIE CZAD!!!! I mam nadzieję, że będziecie tam razem z nami :) O reszcie koncertów będę informowała na bieżąco :)





4 komentarze:

  1. Ale super zapowiedź, będzie się działo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, zazdroszczę, też bym chciała być na tym koncercie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i znowu będę się wspaniale bawić w Katowicach.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ I KAŻDA OBSERWACJA MOTYWUJE NAS DO DALSZEJ PRACY. DZIĘKUJEMY:)